מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

כיצד להיות נאמן לעצמך? למכור את השירותים שלך? ולהוקיר את המתנה שיש בך! וכל זה באותו זמן…

Home/בלוג, המלצות ודברים טובים, שיווק/כיצד להיות נאמן לעצמך? למכור את השירותים שלך? ולהוקיר את המתנה שיש בך! וכל זה באותו זמן…

מספר טיפים כיצד לעשות עסקים מנקודת מבט והסתכלות מבפנים החוצה – inside outside marketing

1. לשרת לעומת למכור – חשוב על מה שאתה נותן ללקוח ועל שינוי משמעותי שתוכל לקדם בחיים שלו. ועכשיו, חשוב על השרות כחלק מהיעוד שלך בחיים שאתה עושה מהתשוקה שלך לדבר הספציפי שאתה נהנה לעשות

2. ללכת אחרי היעוד לעומת התמקדות מילוי של חוסר – מה היית עושה בכל מקרה גם אם מובטח לך ספונסר צמוד ופרארי הצלחה הערכה, מה אתה עושה כי זה מי שאתה ולא רק כדי למלא חוסר.

3. קשר אישי ואמיתי עם לקוחות לעומת יצירת ראפור באופן קר וטכני –

א. נסה להקשיב להרגשה כאשר אתה משוחח איתם להרגשה שלך מה הם אומרים לך בעצם? מה מטריד אותם? ומה נראה לך שאתה יכול לעזור?
ב. תהיה מודרך ע”י חזון ויעוד כך שגם אלו שתעבוד איתם יהיו חלק מאותו קהל/משפחה גדולה של אנשים שעושה שינוי
ג. תעשה את מה שאתה אוהב כך שבאופן טבעי אתה תפעל ממצב של אהבה ונתינה

4. שותפות מול שכנוע והפצרות מרובות –
תסכים לכך שאתה מוכן לעשות עסקאות אך ורק במצב של WIN WIN או שאין עסקה. תבנה כל הסכם על הערכים של אמון – שותפות (מצב בו כולם מבינים מה הערך המתקבל עבור ההשקעה) – התחשבות בטובה הגבוהה ביותר של שני הצדדים.

5. *פעל מביטחון פנימי שלם שכבר עכשיו אתה מאה אחוז לעומת נצרכות – לאנשים יש חיישנים למצוא את אלו שמשדרים נצרכות ולהתרחק מהם מה שלא כל כך יעזור לך לסגור עסקאות, וזה גם לא נכון כי אתה כבר מאה אחוז והביטחון שלך לא קשור במה שקורה בחוץ הוא חלק ממי שאתה רק ייתכן החלק המודע שלך אינו בקשר עם אותו חלק פנימי שלם.

6. ספר על נדירות כנה ודרכים לפעול עד מועד מסויים וכיו’ כי יש מספר מקומות מוגבל, או שההצעה עד מועד מסויים במחיר X לעומת סתם נדירות “רק היום במחסני חשמל, מחירים הכי זולים…”  ,מבצע חסר תקדים, מקומות אחרונים… באמת?

7. פעל ללא פחד להיות שונה – אחד המשפיעים על ההתנהגות האנושית הכי חזקים הוא הצורך להיות דומים. מצד שני אנו נמשכים למי או למה ששונה. תהיה שונה, אפילו שזה יכול להפחיד אותך זה אינו פחד אמיתי. מקור הפחד נובע מההשרדות ומושרש במערכת העצבים שלנו, כי יש משהו השרדותי בלהיות דומה כדי להתקיים ולחבור.

זה היה נכון לאדם בתקופות קדומות כדי לחבור, היום אפשר באינטרנט מהבית או במקום העבודה או בכל מקום אחר להיות עם כיוון פורץ דרך וזה לא יפגע או יסכן את ההשרדות זה פשוט התנייה חזקה מאוד עדיין בחברה ובהתנהגות האנושית ולכן הפחד הזה מופיע. אם לא תהיה אתה עצמך בחיים אלו, אז מי תהיה?… תרגיש את הפחד ופעל למרות זאת!

8.  תדגיש את הטרנספורציה שעשויה לקרות ולא רק את החלקים מהם מורכבת ההצעה – אנשים רוצים לדעת מה יקרה להם או עשוי לקרות להם בעקבות מוצר/סדנה/רכישת כל דבר, תדגיש את זה ותהיה אמיתי אם הבטחה במידה ואתה יכול לתת, מקובל היום אפילו להציע אחריות להחזר כספי במידה ולא התקבל שום ערך מהמוצר או כיו’.

9.  האיש והאגדה לעומת כרטיס ביקור תעודות והסמכות – תתבונן על החיים שלך וספר איך הגעת לעשות מה שאתה עושה, מה האגדה (legand) שלך. יש לזה כח עצום בבניית אמינות ובחיזוק ההסכמה שלך במה שאתה עושה באופן יותר אותנטי ואמין וכמובן חשוב שיהיו גם הסמכות ותעודות.

10.  תהפוך ליותר אתה עבור הלקוחות שלך – דיסטאנס זה משהו שהיה בצבא תיפתח בפני השבט שלך שיכירו אותך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם כאלו שהם מכירים יותר ואף רוצים להיות דומים להם ולקבל מהם השראה.

11.  מחויבות מול הצמדות – תהיה מחויב לשירות שלך ללקוחות אך המנע מהצמדות או תלות שלהם בך ושלך בהם, הם רשאים לצאת לדרכם ולחקור צדדים אחרים ושונים ממה שאתה מציג מתי שהם רוצים.

החיים הם מסע מלא גילויים, אחת הדרכים על מנת באמת להיות מעורב היא לצאת החוצה לעולם ולהסיר את גלימת הבלתי נראות שייתכן שמונחת עלינו כי כך הורגלנו או כי אנו מחכים לרגע מתאים וסיבות מעכבות נוספות, שהגדולה ביותר היא הפחד מפני תוצאה לא מושלמת = כישלון, מה שיגידו ויחשבו עלינו.

לפי הנחות היסוד ב NLP אין כישלון יש רק משוב. כול תוצאה היא משוב, שאפשר ללמוד ממנו להשיג תוצאה מדוייקת יותר או טובה יותר בעתיד.

אז הסתכלו פנימה לתוככם עם השאלה מה המתנה שאיתה הגעתם?, וקחו נשימה עמוקה… ייתכן שהתשובה תעלה מייד וייתכן שלא, פשוט תקבלו את מה שעולה ותמשיכו לנשום (רצוי מאוד) איזה הרגשה תחושה, מה אתם אומרים לעצמכם כשאתם חושבים על כך שיש בכם איזו מתנה מיוחדת שהיא ספציפית נובעת ממי שאתם… ולאן הייתכם רוצים לנתב את המתנה המיוחדת שיש בכם?…

זה יכול להיות עסק חייכם!!!

כאשר אתם באים ממקום כזה שמחובר למי שאתם אתם תמצאו את הנקודות המצויינות למעלה כמובנות מאליו… וכאבני דרך בהתנהלות המשרתות את התסריט הגבוה של חייכם, ואף תופתעו לגלות שאתם מוכרים יותר, משפיעים יותר ומוכרים יותר ללקוחות שלכם שהפכו להיות חלק ‘מהמשפחה/קהל שלכם’. פתאום שמתי לב שמוכרים  ומוכרים(known) נכתב ממש אותו דבר! …

אז, אל תחששו מלהפוך יותר מוכרים לקהל שלכם עם מי שאתם ומה שיש לכם להציע להם זו הדרך היחידה שהם יכולים לדעת זאת. להישאר בלתי נראים אולי זה נוח אבל אם אתם לא עובדים במוסד… כמוני… 🙂  ,אז הוציאו החוצה את המתנות שלכם לעולם!

6 Comments

  • Ya learn something new evyrdeay. It's true I guess!

    Biana 25.06.2011
    • Your article was excellent and eurdite.

      Darnesha 07.09.2011
      • Never seen a btteer post! ICOCBW

        Darnesha 18.10.2011
  • Ya learn something new evyrdeay. It's true I guess!

    Biana 25.06.2011
    • Your article was excellent and eurdite.

      Darnesha 07.09.2011
      • Never seen a btteer post! ICOCBW

        Darnesha 18.10.2011