מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

סדנאות לאושר ארגוני

Home/סדנאות לאושר ארגוני

The less you fear the more power you will have

Curtis Jackson

הנאה או עבודה? מה תרצו בשביל העובדים שלכם אפשר גם את שניהם

מה האחריות של החברה בנוגע לאושר של העובדים?.

העובדים של התאגיד מהווים מחזיקי עניין חשובים ביותר מאחר והם תורמים ישירות לביצועי החברה, יעילותה והישרדותה. אנו יודעים כי עובדים בימינו (ביחוד דור ה Y) לא רק מצפים מהתאגידים לספק להם תגמול הולם על עבודתם, אלא גם להתנהג באחריות חברתית וסביבתית.  האדם העובד בתאגיד הוא חלק מהסביבה עליה משפיע הארגון בייחוד כאשר רבות משעותיו של העובד מושקעות במקום העבודה ולכן אפשר לומר שמקום העבודה מעצב ואחראי הן על אושרם והן על סבלם של המועסקים בארגון. היערכות ארגונית זו כוללת גם את עלייתו של תפקיד חדש פנימי לקידום של סביבות עבודה שמחות הנקרא CHO – Chief Happiness Officer .

אם אתם רוצים שמחה במקום העבודה שלכם צרו איתנו קשר.

סדנאות והרצאות שלנו חוויתיות וגם מבוססות מדע  (לא לדאוג זה לא משעמם) קבלו מספר עובדות:

עובד שמח עובד יצירתי יותר

מחקר מראה שאושר בעבודה הוא אחד מ 3 גורמים הכי משפיעים על אושר באופן כללי

הגברת אושר של עובדים מפחית משמעותית עזיבה של עובדים ומגביר שימור של עובדים

שמחה כמטרה בחיים האם גם במקומות עבודה

האם happiness זה רק מטרה בחיים או גם בעבודה

אין צחוקים במקום העבודה? חסרה תקשורת פתוחה? יש מתח באוויר? לא כייף?. . . זאת בעיה.  אבל, אפשר לפתור אותה. עבודה לא צריכה להיות מקור לסבל. וגם לא משהו רציני מידי. if it's not fun it doesn't get done. מתי נהיינו כל כך רציניים, האם עבודה זה ההיפך מלשחק או סוג של משחק ויצירתיות. מה אפשר לשנות בתפיסה והנהלה וגם בגישה של עובדים ובתקשורת כדי שמקומות עבודה לא יהיו רוויי מתח פחד ומרמור.

הנעה או עבודה

הרצאה חוויתית למנהלי משאבי אנוש וצוותים על מוטיבציה אושר ועבודה

ישנם סוגי מוטיציה שונים, החל מפחד מעונש וסנקציות ועד להנעה עצמית ומעורבות גבוהה של עובדים. האם כל זה קשור לארגון ולדרך ניהולית?. האם עובדים מאושרים טובים לארגון או שיכולים לפגוע בסמכויות של הנהלה?. האם תיאוריות של שיתוף עובדים בניהול תורמות להנעה והנאה בעבודה?. הרצאה חוויתית בנושאי אושר בעבודה.

תרבות ארגונית חיובית

תרבות ארגונית כשחקן ראשי ביצירת סביבות עבודה תומכות אושר

 

מה המרכיבים העיקריים ביצירת תרבות ארגונית חיובית, האם יש מקום להנאה כחלק מתרבות ארגונית. איך משלבים הנאה בחכמה בתוך סביבת עבודה, כך שתיצור משמעות לעובדים ולא סתם יום כיף של פיינטבול אלה כחלק אינטרגלי של הקוד התרבותי. מה ניתן ללמוד מחברת ZAPPOS  שפתחה מחלקה נוספת רק ללמד את תרבות ה WOW שיצרה במהלך השנים.

מוזמנים ליצור איתי קשר להזמנת הרצאה אליכם לארגון

קראו מאמר מתארח שלי אצל-

ליאור מנצור – כותבת באחריות

תחום האחריות החברתית התאגידית

ליאור מנצור, מרצה ומנחת סדנאות בתחום האחריות החברתית התאגידית והקיימות, ליאור כותבת באחריות בלוג שסוקר את תחום האחריות החברתית התאגידית בישראל ועולם הקיימות.

אושר ועובדים  – https://lior-csr.co.il/happyworkers/