מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

אתה מעדיף להיפתח לפוטנציאל המלא שלך או להישאר טיפש? you are pure gold

Home/בלוג, המלצות ודברים טובים, מובחרים/אתה מעדיף להיפתח לפוטנציאל המלא שלך או להישאר טיפש? you are pure gold
זה רק הגלקסיה בא אנו נמצאים יש עוד

נסה לדמיין איך זה היה מרגיש אם לא היית יכול לשפר את מצבך יותר?… ואולי זה באמת המצב?… שלא ניתן לשפר את מצבך יותר ממי שאתה. כי מי שאתה זה אין סוף. איך אפשר להגדיל אין סוף?…

העניין שצריך כן לצאת מהטיפשות שאנו מהופנטים כבר לחשוב שיש חיסרון ושאנו מוגבלים, אפשר בכלל לתת מחיר לערך האמיתי שיש בך?…

העולם הזה מסביב הוא שטות גמורה. כל מה שקורה מסביב זה שטות, הכול אחיזת עיניים כדי שלא נתעורר לטבע האין סופי שלנו. צריך להיות טיפש כדי לחשוב שהכול מתחיל ונגמר בי. אם ניכנס רק לרגע לעומק של מי זה אני, ונזכור שלפני ההגדרות החיצוניות אני אדם שנברא בעולם עם כוחות שלא באים מאיתנו בכלל, הראש יתחיל לצאת מהגבולות הטיפשות של כוחי ועוצם ידי.

חשבתם איפה אתם חיים?, רמת גן… תל אביב… דירת חדר סטודיו…  ומה עם שביל החלב?…

מישהו מכיר כאן מישהו שגר בשביל החלב?. אז אני אענה לכם כי אולי חלק מהקוראים חושבים שמדובר בחטיף חדש. כול מי שקורא את המילים האלו הוא שכן שלי וגר בשביל החלב. נתחיל ממקום יותר קרוב כדור הארץ, מכירים? הפלטה הזו היא חלק ממערכת השמש שלנו בה נמצאים 8 פלנטות ושמש שכולם נעים סביבה, אפשר לקלוט את זה בכלל?. כל המערכת הזו נעה בין מערכות שמש אחרות וכל אלו בגלקסיה שנקרית שביל החלב.

חשבתם שפה זה נגמר?… מה פתאום! הגלקסיה הזו נמצאת במערכות של עוד ועוד גלקסיות ואני מדבר פה בביליארדי שנות אור סביבנו. וכל הדבר הזה פועל ועובד והכוחות הפועלים שם עצומים ועל איזה כוכב קטן כחול נמצאים אנשים שמפחדים לעמוד מול קהל, לדבר, לרקוד בחופשיות, להגיד את האמת שלהם להתנהג ולחוש ביטחון עצמי בריא ולעשות בחופשיות את מה שהם אוהבים… ותוסיפו עוד פחדים לא חסר.

זה לא טיפשות?. לחשוב שאני מרכז העולם? ושמה שאני עושה כל כך חשוב שאסור לי לטעות, ולהשתחרר ולראות את עצמי ואת הסיטואציות קצת יותר בפרופורציה, מישהו פגש כאן שפיות בזמן האחרון בפקק במבט של אדם שעבר מולו ברחוב?… הכול מלא פחד… לא חבל להעביר את החיים ככה?.

היום בבוקר נסעתי בכביש רגיל אבל פתאום האיר לי שזה גם עולם אמנם הורגלתי לחשוב שהדרך מרמת גן לכפר סבא היא כביש גהה, אבל זה שטות מי אמר שזה שונה מסקנדינביה. הכול אותו דבר!. אז אולי קבלתי קצת ממידת ההשתוות המפורסמת שהכול נהיה אחד ואין הבדל בכלל בין קודש לחול ובין ששת ימי המעשה לשבת בין אור לחושך ובין נופים בסקנדינביה לכביש גהה. לא יודע, אבל העצים והשמים וכל מה שמסביב היה פתאום חי…הכול אמר שירה… באלוהים שאני לא מגזים.

זו הזמנה מהלב, תוכלו להניח יד על הלב ולחשוב שיש שם לב(באמת יש שם) שפועם כל דקה כל שעה 24 שעות רצוף ביממה כפול מספר שנות החיים שלכם ולשלוח אהבה ללב ולהיפתח לכך שאולי אלוהים חי דרכנו באיזה אופן שאנו אפילו לא יכולים להבין בשלמות. אבל אנו כן יכולים לחוש בשכל ולהיפתח לזה שהכול זה ביטויים של אלוהים כולל מי שאני ולכן הכול מחובר להכול מעצם זה ששום קיום לא נובע מעצמו אלה משורש גבוה יותר שנותן לדבר חיים ושם הכול אחד והכול טוב.

תחשבו שהיד שלכם חושבת שהיא רוצה מעצמה לקחת תפוח לפה (אולי זה נכון לגבי שוקולד), אבל ברצינות זה הרי היה נראה שטות לחשוב דבר כזה.  המקור והסיבה ליד שלוקחת תפוח נמצא בשכל ובתאבון של הישות השלמה שהיא אני. זה מחובר, זה דבר אחד.

למה כל זה חשוב ואיך זה יכול לעזור לך?…

זו תרופה נפלאה לרגעים שאנו נכנעים לנסיבות 'ולעובדות' להתעורר לכך שאין עובדות זה סתם קביעות שהשתכנענו שהם אמת. האמת שהכול אחד והכול טוב, זה הכול כי הכול נובע מאותו דבר שבכלל לא מהעולם הזה שאנו מדמיינים דרך התקשורת וההתנהגות המקובלת.

אפשר להבין בכלל את הגודל של היקום? את המורכבות והפעילות של המוח ומערכת העצבים?. אנו חיים פה בעולם שמכניס אותנו לתבניות ולתרדמת יום יום יותר ויותר כדי שנקנה עוד ועוד דברים שאנחנו לא צריכים, ונקבל כל מיני עובדות כאמת, שכר מינימום צריך להיות ככה וככה, מי אמר או לפי מי זה נכון.

פגשו כל דבר עם השכל שלכם, ותבדקו אם הוא נכון עבורכם, והאם זה נשמע הגיוני.

ותקשיבו לי טוב גם אתם לא מהעולם הזה. יש בכם יכולות אין סופיות להגשים כל מה שתרצו ולהיות מי שתבחרו. ושלא יגידו לכם מי ומה להיות.
גם אם אתם לא מודעים לזה באופן מלא אתם מדהימים יפים אהובים ומיוחדים באופן כזה שרק דרככם יכול להתבטא הכוח האין סופי הזה(תקראו לזה מינד אלוהים מה שתבחרו) בצורתו המסוימת שהיא אתם.
אז תיקחו נשימה עמוקה עמוק לכל ההוויה שלכם ולכל תא ותא בגוף עד האצבעות של הידיים והרגליים.
כן.
ותרגישו את הכוח שיש בכם ועד כמה אתם חזקים בטוחים ומוגנים כאשר אתם מחוברים לכל מה שנמצא, עד כמה אתם מרגישים טוב כאשר אתם מוכנים לחיות ולגדול בהתאם לפוטנציאל המלא שלכם. והתחילו לחיות כפי שאתם רוצים מעכשיו.

הורד מסמך חינם!

המסמך שתוכל לקרוא מיד מכיל חומרים שלאחר שתקרא אותם יהיה לך קשה לחזור למצב בו אתה אדיש ובונוס נוסף הקלטה על איך להשתמש בפחד כדי להגשים את החלומות שלך!
"How to stop your mind scaring the shit out of you and reinstall your inner wisdom and clarity"