מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

טיפולים קצרי מועד ותהליכי שינוי

Home/בלוג, כללי, מובחרים/טיפולים קצרי מועד ותהליכי שינוי

אנשים חווים מצב נתון אותו הם תופסים כ'מציאות' וזאת דרך החושים שלהם והמסננים והפרשנויות שרצים אצלם כקריינות פנימית בתוך הראש.
זו אינה המציאות!. מציאות זו, שאנו מכנים 'המציאות שאיתה אני מתמודד', אינה קיימת במובן הזה, מחוץ לאופן בו אני תופס אותה, אם היא קשה לי או קלה או אפילו הדבר הכי מדהים שיכול להיות, (זה לא משנה התהליך הוא אותו תהליך) אנו תמיד מסתכלים דרך המסננים הללו ברמה המודעת ומחפשים שיהיה היגיון בין המציאות לאיך שאנו תופסים אותה!. ולזה אנו קוראים המציאות. למשל נראה לך הגיוני שחודש הבא תרוויח 70,000 שח משכורת?(אפילו לכתוב את השאלה היה לי קשה).  יש כאלה שעבורם זו המציאות, ואם הם ירוויחו כמה שאתה מרוויח או אני (במידה ואתה מרוויח פחות… ) להם זה ירגיש זר ושונה.

למה זה חשוב?… ואיך זה קשור לבעיות וטיפול?

לי זה ממש נותן השראה כל פעם מחדש, כשאני מסתכל על בעיות והתמודדות עם קושי ושינוי, כל בעיה ולא משנה איזה אפשר לפתור כי היא לעולם מתקיימת במוח שיוצר אותה, היא לא באמת קיימת במציאות.
אז, אם העניין הוא להשתחרר ממשהו בעצמך שיוצר את זה למה שטיפול יקח שנה? אפשר להשתנות בקלות יותר, שינוי בפרדיגמה מבט מפנים החוצה על העולם כבר מתחיל את השינוי.
כמה זמן באמת צריך על מנת להשתחרר מעצמך?, אנשים עסוקים בשאלה מתי אדע שאני בסדר? צריך שנה אולי שנתיים? ואולי רגע אחד של התפקחות?…
המציאות לא מקולקלת כפי שאתה לא מקולקל!

מתי עצרת פעם אחרונה רגע לנשום ולקבל את כול מה שעולה בך ולהעביר מסר לכל תא ותא בגוף שאתה מקבל את עצמך בדיוק איפה שאתה עכשיו?… ומכאן, כבר אפשר לשאול לאן תרצה ללכת? ומה תרצה להעמיק ולגלות קדימה? איזה מסר תרצה להעביר הלאה שאף ישפיע על הילדים או הדורות הבאים? עד כמה אתה שם לב לרגע?.
לא חבל לבזבז את כל הזמן היקר שלך בטיפולים ארוכים?… בהם אתה מנסה להבין מה הבעיות שלך ואיך הם 'נוצרו', הם לא נוצרו והם גם מעולם לא התקיימו מחוץ לפרשנות והצורה בא אנו יוצרים את העולם בתוך הראש שלנו, כולל המציאות והפרשנות ועד לרמת הניו- פיסיולוגיה שלנו ואת כל זאת אפשר לשנות, בטיפולים קצרי מועד.

באמצעות שיטות הוליסטיות, ושינוי עמוק בתת המודע אפשר לעצור את 'המשבית שמחות' שמקונן לפעמים בראש ואת הצורה שבא אנו מסתכלים החוצה לעולם וממשיכים לאסוף פנימה הוכחות למה שאנו חושבים שהעולם! לא הייתם רוצים להשתחרר מהחלק הזה או אפילו לגייס אותו לעזור לכם להגשים את עצמכם?.
נסה לרשום על פתק מהו העולם לדעתך? איזה מן מקום זה, תרגיל זה עוזר לחשוף את מה שאתה חושב כרגע שהוא העולם, וממשיך להוכיח לעצמך זאת שוב ושוב.

"what the thinker thinks the prover proves" מה שהראש חושב, החלק המוכיח שבראש מוכיח לכן גם אם זה לא נכון, עדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה כדי שיתמלא עוד. כלומר, כל מה שאנו בפוקוס עליו כך הוא מתעצם.
עיקרון זה לא מבחין בין טוב ורע… 🙂
כדי לעזור לשינוי לקרות ניתן בטיפולים קצרי מועד לגייס את התת מודע, דרך NLP דמיון מודרך, שיטות מגע הוליסטיות המציפות למודעות את החוויה שמי שאתה זה הרבה יותר ממה שאפשר להכניס למילים בכלל, וגם שמעולם לא היית מקולקל באותה רמה של מי שאתה בהוויה. זו מן שלמות כזו שאפשר לצלול לתוכה ולהרגיש בטוח ומוגן ושקט . זו רק החשיבה המוטרדת שיוצרת עננים שמסתירים מאיתנו את החלק המחובר והשקט המעיין הפנימי האין סופי המתנגן כמנגינת רקע שמושכת לעקוב אחריה ולתת לה להוביל את המסע.

כאשר אתה מקבל טיפול במגע, מכל סוג כמה זמן בדיוק לוקח לך לתת לרגיעה נעימה להתפשט בכל הגוף?… שנה? הרעיון מובן? …
שמעתי באיזה שיעור און ליין, על כוח של סיפורים שעשו מחקר בגיל מוקדם אצל ילדים, מה המילים ששהשתמשו הכי הרבה במה שנאמר להם בגן, בית וכיו'. תוכלו לנחש שזה המילה 'לא'. אז, לפני שאתם ממשיכים לקרוא, תאמרו לעצמכם בראש בקול סקסי ונעים ועמוק, כן זה בסדר להיות מי שאני.

לפני שעוד דברת קלטת את העולם, בצורה מסויימת שלא היה לך בכלל הוכחות כדי להתלונן מה לא בסדר, כי לא חשבת שמשהו לא בסדר. הכול בסדר חברים ואפשר לחזור לתחושה הקסומה הזו של גילוי הולך ומתעצם של שחרור רגשי, שמחה אהבה ביטחון שקט וחוזק פנימי שכבר קיים בך בתור מי שאת/ה.

חשוב איזה צבע או צורה או סימן מסמל עבורך את הכוח הזה אצלך?… ועכשיו נסה לשקוע רגע לתוך השאלה מה לא בסדר אצלי?…, מי אמר? איך אני יודע?… קשה יותר?.. מצוין!  ואם חיוך והרגשה נפלאה זו אני מזמין אותך לצאת למסע מתמשך של גילוי סקרני המלווה בתחושות טובות ונעימות ובקצב שמתאים בדיוק עבורך לקבל את מי שאתה כדבר היפה ביותר והטוב ביותר שיכול להיות … תן לעצמך פרגון עמוק ואמיתי ממש עכשיו  :). אפשר אפילו מול מראה.

נסה להקשיב לפרדיגמה חדשה על התחומים שחשובים לך:
הכסף, הבריאות והשפע שלך ממבט של פנימה החוצה
איך אתה יכול ליצור רווחה משמעותית בחיים שלך
איך תשתחרר מהגבלות ותעודד צורת חשיבה של כן מגיע לי …

והוסף כאן מטרות נוספות לחיים נפלאים שמתחילים כבר עכשיו!

אפשר להיפגש גם ל:

תהליכי נל"פ ודמיון מודרך לשינוי עמוק ומהיר | Sessions 1×1 with NLP for profound Change

נלפ היא גישה המאופיינת בסקרנות והרפתקה לגילוי מתמיד ולימוד של אותם הדברים שמשפיעים יותר על היכולת לנוע ולהעמיק במה ששווה וטוב להכיר ולהתחבר לתחושות והמשאבים הקיימים בתת מודע. ובנוסף, להסתכל על החיים כעל הזדמנות נדירה וחסרת תקדים ללמוד ולהתפתח. זו מתודלוגיה המתבססת על כך שלכל התנהגות יש מבנה ולכן ניתן ללמוד זאת ללמד ולשנות. ראשי התיבות Neuro-Linguistic Programming – מייצגות את הקשרים בין השפה לניורופזיולוגה בכל הגוף ואת העובדה שניתן לארגן דברים מחדש באמצעות חיבור לתת מודע והנחייה נכונה ולהשיג את מה שהיה בלתי מושג.

7 Comments

  • ממש יפה!!!
    אהבתי, ומסכימה עם כל מילה

    tzivya 15.02.2011
    • תודה 🙂

      admin 15.02.2011
    • Now that’s sbtule! Great to hear from you.

      Marnie 26.06.2011
      • Thnxs! great to have you visiting here. b Love

        admin 26.06.2011
  • ממש יפה!!!
    אהבתי, ומסכימה עם כל מילה

    tzivya 15.02.2011
    • Now that’s sbtule! Great to hear from you.

      Marnie 26.06.2011
      • Thnxs! great to have you visiting here. b Love

        admin 26.06.2011