מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

אתה מעוניין למכור? או לעזור לאנשים לקנות ממך?

Home/בלוג, המלצות ודברים טובים, כללי/אתה מעוניין למכור? או לעזור לאנשים לקנות ממך?

על פי הגישה החדשה של המכירה, אנו לו מוכרים ללקוח אלה עוזרים לו לקנות את הפיתרון או הדרך והכלים לפיתרון לבעיה שהוא מתמודד. קניה של בגד יכולה לפתור הרבה בעיות ובעיות שונות, לפי מספר האנשים השונים שקונים. (אחד רצה מותג, אחר קנה בגד לחורף.. ).

איפה תשומת הלב? על הלקוח או על המכירה?. כאשר תשומת הלב היא על הלקוח אנו נתמקד בשאלה כיצד ניתן להוסיף ערך למערכת היחסים איתו. ניתן לעשות זאת למשל ע"י מתנות או מבצעים מיוחדים. לחלופין, אפשר לגרום לאנשים להרגיש מיוחדים בכך שנותנים להם גישה ראשונית למוצר או לשירות חדש, או כשמזמינים אותם לאירוע אקסקלוסיבי.

שיווק ומכירות כבר אינם משהו שעושים ללקוחות, אלה עם הלקוחות. כיום, אנשים רוצים להשתתף בתהליך, לקחת חלק במוצר או שירות להיות בנבחרת. יחד עם זאת חשוב לציין, שזה נכון רק כאשר הלקוחות תופסים שיצמח להם יתרון מההשתתפות. "בו הצטרף למועדון הלקוחות של מחסני חשמל: מבצעים הנחות?(איזה בדיוק?), סוף עונה?… שלם וקח, אף פעם לא הבנתי את זה?  ", לא כל כך ברור מה היתרון שלי במצב כזה מהשתתפות.

הדרך היחידה להשיג את המעורבות הזו היא לוודא 100% שהלקוח שלכן מרוויח, שהוא זוכה לערך מסוים כתוצאה מהשתתפותו.

בסופו של דבר כאשר אנו לא נואשים (והיום אנשים פחות נואשים מבעבר ועם האינטרנט יש להם אפשרויות מרובות למצוא פתרונות ל'בעיות'), הם רוצים לעשות עסקים עם אלו שהם מחבבים ואף רוצים להיות דומים להם. כדי שאנשים ירצו לעשות אתכם עסקים עליכם להיות בעצמכם במקום טוב, ולקבל את מי שאתם כך שאנשים ירצו להכיר אתכם יותר לשוחח אתכם ובעיקר להנות אתכם ולהכיר את עצמם יותר.

בתחום העזרה לאנשים, אימון טיפול יש רצינות גדולה מידי. וזה מרחיק מספר אחד של קליינטים. הסוד הוא פשוט, תהיה אדם שאנשים רוצים להיות ונהנים להיות איתו זה הכול. ובשביל זה, צריכים להרגיש ממש טוב ומקורקעים ויש עוד כמה נקודות שמאפיינות אנשים מוצלחים מאוד – 'איכויות סופר סטאר' – שאפרט עליהם בפוסט  נפרד.

אסיים בטיפ ששמעתי שנתן מאמן מוצלח מאוד בסדנה על איך הוא עושה את הסכומים שהוא מרוויח, הוא סיפר שהוא דואג להרגיש הכי טוב שהוא יכול בתוך עצמו ומקורקע מן ממש הרגשה כזו של נוכחות טובה אנגטיות מושכת ואז אנשים באים באופן טבעי להיות איתו בסביבתו וכשזה קורה הוא מחייב אותם.

עזבו רגע את המכירה, כל העניין הוא לעזור לאנשים ולאפשר להם בקלות להגיע אליכם ולקנות ממכם את הידע 'פיתרון' שאתם יכולים להציע להם ואפילו בלי שאתם צריכים להיות שם פיזית כל הזמן.

מספר רעיונות ואפשרויות שניתן להשיג איתי במסגרת קידום השיווק באינטרנט:

  • הקמת בלוג מקודם בגוגל של העסק, חיפוש מילות מפתח אפשריות לקידום אורגאני בבניית הבלוג והשגת תוצאות מצוינות
  • הדרכה בניהול תקשורת אינטרנטית עם הלקוחות, שירות אימייל (רב מסר, וכיו'), ניוזלטר, הודעות מתוזמנות לבניית קשר אישי עם נרשמים לתפוצה של העסק (מה לא להגיד ללקוחות שלך, מה כן + תזמון נכון והבנת הפסיכולוגיה של עקרונות השכנוע וההשפעה ואיך לתרגם זאת למיילים — > קופי שעובד = how U the money$ = מערכת יחסים במקום 1.*ספר מומלץ להבנת הזרעים של השינוי בקונצפט של מכירות למערכת יחסים עם לקוח, Sales Therapy, מכירות המודל החדש למאה ה 21 – יצא ב 2007 גראנט ליבוף.
  • הקמת פייסבוק לעסק, וסנכרון בין אמצעי החשיפה של העסק(פייסבוק אתר, אתר פייסבוק, טויטר אתר וכיו', בלוג פייסבוק גם אפשרי) כל זה ביחד עם פוקוס נכון על פלח שוק ממוקד ועל הקונים הפוטנציאלים יותר מאפשרי בעידן הפייסבוק ויכול להיעשות בחינם או בהוצאות נמוכות מתמיד
  • להפוך ויראלים, עקרונות ואסטרטגיות כיצד להתפשט ולגדול באמצעות פייסבוק בהגדלה מאסיבית של כמות האנשים העוקבים אחריך ואיך אפשר להגדיל את רשימת התפוצה דרך פייסבוק (דף אוהדים, קבוצות וכיו') ולהפוך את המתעניינים ללקוחות
  • מספר דרכים ליצור השקות של קורסים או מוצרים שיפתחו את התיאבון לקנות עוד לפני זמן ההשקה לכמעט בלתי ניתן לשליטה כשהשערים יפתחו, ויגבירו את המכירות בקנה מידה אסטרונומי… להפוך לסופר סטאר בתחום שלך!!! לאמיצים בלבד  🙂

ועוד…

שילוב ידע הוליסטי וכלים (NLP, דמיון מודרך שינוי אמונות) שיעזרו לך להשתחרר מדפוסים מעכבים ואמונות לגבי שיווק, כסף, הצלחה והקשר של כל זה אליך. הכן עצמך להצלחה!

אל תוותר על זכות שלך להגשים את מי שאתה ולפרוץ את הקרום  שמפריד בין המתנות שלך לעולם באופן שיאפשר את הפרנסה ואת הצמיחה העמוקה יותר שתכיר כאשר תעשה את מה שאתה אוהב ותלמד איך זה יכול להיות עסקי ורווחי. בגלל שזה בסדר גמור לקבל שכר ותשלום על מה שאתה אוהב ויודע לעשות ואפילו נהנה מכך.

חשוב אם היה מנהל עסק בעולם הגיוני(יש יוצאי דופן כמובן), שהיה רוצה שתמלא את התפקידך באופן הטוב ביותר שתוכל האם הוא היה רוצה לשלם לך סכום בלתי סביר כדי שתעשה זאת באופן הטוב ביותר ותהיה מלא מוטיבציה?… ברור שלא!

אז מה ההבדל?, מנהל העסק של העולם(תקרא לזה איך שתרצה) רוצה לשלם לך שכר!!! עבור כך שתעשה את העבודה שלך הכי טוב שתוכל. עליך למצוא את הדרכים לאפשר זאת, זה הכול יחד עם ידע רלוונטי והתנהלות נכונה אין שום סיבה לא להצליח.

צא עם ההצלחה שלך לטייל, תחשוב שהיא כבר כאן, בדיוק כפי שאתה כבר כאן… זה רק עניין של למצוא דרכים לצאת מהבועה הבלתי נראית שייתכן שאתה נמצא בתוכה והיום יותר קל מאי פעם לעשות זאת בעידן של אינטרנט פייסבוק ותקשרות שקופה.

אם אתה בתחום של אימון, עזרה לאנשים ומציע לאנשים שירותים בתחומים אלו יש לי מתנה בשבילך! חלקתי איתך כאן רק קטע אחד מתוך חומרים שלי: שיחה של שעה וחצי על  איך להקים את העסק האולטימטיבי למאמנים – לי זה עלה 9$ בן אדם מדהים Dan Bradbury במיטבו .

להאזה לקטע – [Download not found]