מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

כמה הצלחה אושר בריאות ורווחה אתה באמת מוכן לשאת?

Home/בלוג, כללי, מובחרים/כמה הצלחה אושר בריאות ורווחה אתה באמת מוכן לשאת?

האם תרצו ללמוד כיצד לשלוט בעתיד שלכם, להשיג את הדברים שתמיד חלמתם עליהם, למשוך אליכם יותר שפע, הצלחה, שמחה, אהבה ועוד?… כיצד להתחבר לעוצמה הפנימית שלכם ולהעצים אותה? ולחיות כפי שאתם רוצים לחיות?…

עד כאן בטח שמעתם את זה בהרבה מקומות והבטיחו לכם כל מיני טכניקות ודרכים לקבוע מטרות בעתיד וליצור את המציאות אבל בכול זאת משהו כאילו חסר בפאזל של יצירת הגשמה, ביטחון ותחושת רווחה עמוקה כזו שמלווה אתכם לא משנה מה התוצאה.

החדשות הטובות והחדשות הרעות…

החדשות הרעות הן שהחשיבה שלנו יוצרת את הבעיה, הבעיה לא קיימת ולא הייתה קיימת לעולם כברירת המחדל הטבועה עמוק בטבע הוויתנו.

החדשות הטובות הן שלא צריך לעשות שום דבר רק להיפתח לאפשרות הזו שמי שאתם זה כבר מספיק ואפילו הרבה מעבר לכל מה שאפשר לתאר ובוודאי זה לא החשיבה הרועשת או ה 'בעיה' שהחשיבה שלכם מציירת כמציאות, כמו שגם אתם לא היד שלכם או כל איבר אחר בגוף.

הקושי לעשות זאת הוא מפני שהחשיבה עושה שתי דברים בעיקר יוצרת לנו את התפיסה הזו של מה שאנו מכנים מציאות נתפסת ומורגשת דרך החושים וכל הפרשנות כולל הנחות שכיום אנו חושבים כאמת, אך הן המעכבות העיקריות מן האמת להתגלות לנו, ולאחר מכן החשיבה אומרת לא אני עשיתי את זה "זו האמת לאמיתה" !

תוכלו לגעת באף לרגע ולומר בקול רם "אני לא האף שלי"… וכך גם לגבי החשיבה כאשר היא לא שקטה ונעימה ומסתירה את השמים הכחולים והשמש שתמיד נמצאים שם ברקע כמציאות פשוט העננים לפעמים מכסים זאת.

אז מה עושים?  דבר ראשון נירגע (בתור התחלה), חשבתם פעם מתי ראיתם כאן בארץ שלנו אנשים יושבים להנאתם אפילו בעבודה, תוך כדי הליכה ונהנים מהוויה שקטה (peacefull mind), זה התרגום הכי קרוב שאני מוצא כי פשוט זה לא נמצא בשפה… לצערי…

ומה שמוזר עוד יותר שזה הטבע האמיתי והטבוע בנו.
כל המצבים האחרים בהם החשיבה מוטרדת, אני אהיה מאושר כשיהיה לי יותר כסף בבנק כשאשיג את הדבר הזה שאני מחפש בחוץ זה בגלל שככה היפנטו אותנו לחשוב ולפעול שהביטחון, השקט שלנו תלוי במשהו שיקרה בחוץ.

חברים, לחץ זו רק אפשרות וכל מה שמראים בטלוויזיה, חדשות, מבזקים כל חצי שעה, זה רק חלק מהתמונה ובדר"כ החלק המלחיץ שמפעיל חרדה ופחד.

יש עוד דברים, והדבר הכי יקר הוא הרצונות האותנטיים שלנו.

מה הייתם רוצים לעשות אם היה מובטח לכם שמחה, אהבה, קבלה ותמיכה ללא כל תלות בתוצאות?

מהו הדחף האותנטי שלכם, שהיה מפעיל את התבונה הזו שנמצאת בכם  כמו השמים הכחולים והשמש שכבר נמצאים שם באופן טבעי?
כדי ללמוד דברים מהותיים כמו לדבר ולנוע לא נרשמנו לשום קורס.
זה הטבע שלנו לחקור ולהיות סקרנים אודות המופלא שסביבנו, כי אנו עשויים מאותו חומר, ביטחון, תודעה שקטה, אהבה וחכמה אין סופית.

אני רוצה להזמין אותך לחשוב ולדמיין כמה הצלחה ואושר בחיים אלו אתה מוכן לשאת?, לפעמים אנו ממש סגורים לקבל וזו דרך נפלאה להתסכל על הגבול וההגבלה שאנו שמים דרך האמונות שלנו.

האם נראים לך מוכרים המצבים הבאים?
האם יכול להיות משהו שנכון לגביך עכשיו?

♦ שאתה עובד בעבודה שאתה לא אוהב רק כדי לשלם חשבונות, ואין לך זמן לדברים שאתה באמת רוצה שיהיו חלק מחייך?

♦ שאתה מעדיף באופן לא מודע לחיות על גל בטוח ושקט ולהגיע בשלום אל המוות?…

♦ עדיין לא פגשת את כרטיס הזהב לחייך שלא היית מחליף בשום ערך כספי גם לא הגבוה ביותר והוא מי שאתה.
מה שאתה בהוויה שלך זה כרטיס הזהב שלך לחיים אלו.  אל תסכים להחליף זאת תמורת שום הצעה מפתה

♦ שאינך חי לפי החלום העמוק ביותר שלך שמתבטא גם בסגנון חיים שאתה רוצה ובלחיות מתוך תשוקה ותחושת יעוד עד למצב בו החלום שלך הוא המציאות שאליה אתה מתעורר בבוקר

אם משהו למעלה מוכר לך אני מזמין אותך לקחת נשימה, ולקבל שזה מה שנמצא כרגע ותרשה לעצמך הגדול יותר להחליף את המקום של מי שאתה היית עד עכשיו בקצב המתאים ביותר עבורך.

ההווה והעתיד שלך צריכים תמיד להיות שונים מהעבר שלך אם אתה מוכן לגדול.

אתה כבר כאן והחיים התחילו.
אם אתה עדיין חושב שתהיה יותר מאושר כאשר משהו מסוים יקרה לך בעתיד, אז אתה בוודאות מרחיק ממך את האושר כי הטבע היותר אמיתי שלך הוא שכבר אתה עשוי ממשהו שהוא לא מהעולם הזה- ביטחון, רווחה ואושר, צלילות הכרתית.  אלו החומרים שמהם אתה מורכב ושום דבר מבחוץ לא יכול לשנות זאת או לפגוע בזאת.

כל מה שנותר לך לעשות זה לראות מה בא לך לעשות כי זה מי שאתה.
מה תרצה ליצור לבדוק ולהגשים בדרך.. השאר את מה ומתי תקבל את מה שאתה רוצה. פשוט פעל מתוך השראה.

יש בך כבר את הדחף לבטא את עצמך, לחקור ולגלות דברים בעולם.. ייתכן שאתה לא מודע לדחף זה כרגע, אך הוא קיים בדיוק כפי שלמדת ללכת לדבר ולגלות דברים שהיו לחלוטין לא מוכרים לך.

הורד את השאלון לגילוי משאבים ויכולות שיש בך על מנת להגשים כל דבר שבאמת אבל תרצה ממקום אותנטי!
[Download not found]