מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

האם אתה מוכן להסתכן בלקבל את עצמך כפי שאתה?…ולהרגיש טוב?…

Home/בלוג, המלצות ודברים טובים, כללי/האם אתה מוכן להסתכן בלקבל את עצמך כפי שאתה?…ולהרגיש טוב?…

חזרתי מסדנה נוספת באנגליה שבה ההתמקדות הייתה על הגורם מספר אחד שבגללו אנחנו מעדיפים להישאר בלתי נראים בכלל ולאנשים שאנו יכולים לעזור בפרט, ועל איך להשיג לקוחות ביושרה אם אפשר לומר זאת כך בעברית (getting clients congruently).

בטח אתם כבר מנחשים מה הסיבה… ביקורת!. עכשיו, אני מוכרח לציין ששמעתי את זה כבר כמה פעמים לפני אבל, לא הבנתי את זהבפנים לא הבנתי מה המשתנה הנוסף שכאשר הוא יהיה מספיק משמעותי זה כבר לא ישנה כל כך מה יחשבו עלי. והפעם התובנה הזו נחתה בלוטון.

"Don't ask yourself what the world needs. Ask yourself what makes you come alive and then go do that. Because what the world needs is people who have come alive."

– Howard Thurman

אני חושב שהציטוט למעלה מתאר במילים פשוטות מה המשתנה שיכול לעזור להתגבר על מחסום הבלתי נראות ולהיות מוכן להתמקד במתנות ובמסר שאותו חשוב לנו לחיות וזה אומר גם לתקשר עם אחרים. כלל אצבע אם חשוב לך להעביר את המסר קצת יותר ממה שחשוב לך מה חושבים עליך אתה תעשה זאת והקשיבו טוב יהיו כאלו שלא יהיו מעוניינים במסר ויבקרו אותך.  אז מה?….

אנחנו כולנו כאן בשביל סיבה, ולא יכול להיות שהסיבה היא לחיות בפחד ואימה ולהיות טרודים במחשבה לכודים בתוך הראש של עצמנו רדופים על ידי חשיבה בלתי שקטה ולחץ כמנגינת רקע לחיים בישראל עם תחושה של "עוד רגע אני יוצא מדעתי" ביטוי מעניין…

הייתה לי שיחה עם מישהי בחנות על איך זה בארץ?, מכירים את שיחות האלו?… אתה בא ואומר משהו קצת שונה ואחר ואז אומרים לך בארץ זה לא ככה?…. לפי מי? מי קבע את זה? אין מישהו אחד שמתנהג אחרת מהנורמה?. וגם אם זו הנורמה זו הנורמה שאתה מכיר!.., איך זה אומר שזה משהו שכדאי לאמץ?.  אחוז האלימות בארץ הוא מהגבוהים בעולם אז האם צריך להיות אלים?, כי ככה זה בארץ?.

שאלה שימושית לגלות אמונות חדשות שיכולות להועיל לאיכות גבוהה יותר של מינד והרגשה שמתלווה לכך היא; "מה היית רוצה להאמין?"…, שכולם______   שאנשים_______ שתמיד______ שאפשר______.

אמונות תמיד ישארו אמונות החוכמה היא לדעת שהן רק אמונות הן אף פעם לא אמיתיות . (בלי להכנס לקטעים של דת  שגם שם עולם הספק חשוב). לכן, לפני שאנו 'משווקים אותם' לאחרים כעובדות אפשר לקחת נשימה, ולחשוב מה אפשרי עבורי עכשיו?…. אילו אמונות מגבילות אותי?… ומצמצמות את מה שאני יכול לחשוב שאפשרי עבורי בחיים, במערכות יחסים בכל דבר אחר שנוגע אלי.

כל מה שאתה חושב יכול להיות אמיתי במודל שלך על העולם אבל האם זה אומר שזה ככה באמת?. העניין השני שבעצם הוא היסוד של כל הסדנה הזו הוא שאנו רואים דברים בעולם לא כפי שהוא אלה כפי שאנו.

“We don’t see things as they are; we see them as we are”

– Anais Nin
החשיבה, לא במובן של מה אני אעשה מחר מה אני חושב עכשיו, אלה במובן של מחלקת האפקטים שבראש שיוצרת את כל המציאות הנתפסת שלנו בכל רגע. תקשיבו טוב, היא לא אמיתית!.

מה שאמיתי זה מה שמשיק עם הלב ועם זה שאנו כבר מחוברים להכול באופן כזה שגם תחושת הביטחון והשקט מגיעים מבפנים וכל הרעש שמייצרת החשיבה זה כמו אבק שמכסה את מה נמצא שם כל הזמן וזה מי שאתם רחוק יותר מכל דבר שאפשר להגדיר לכמת או לשנות. ותחושה זו של שקט וחיבור עמוק לעצמך זה המקום ממנו כדאי לצאת ולעשות מה שעושה אותכם חיים כי זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לעולם  to become alive.

בונוס חינם! הורידו את המסמך [Download not found]