מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

טיפ שבועי ב NLP חינם

Home/טיפ שבועי ב NLP חינם

האם אתה מאלו שיודעים בקלות איך להניע אנשים לפעולה? או איך ליצור את התחושות שהיית רוצה יותר בקלות?.

מה אם אגיד לך שהרבה מזה מושפע מהמילים שאתה משתמש בשפה ובשיחות היום יומיות שלך. מילטון אריקסון אמר משהו יפה לגבי מילים. "שיש לבחור בקפידה אילו מילים לומר כי אתה לא יודע כמה זה יכול להשפיע לא רק על מי שאתה מדבר איתו אלה על כל מי שיפגוש אותו והמעגלים הגדולים יותר שקשורים אליו"- מילטון אריקסון

לפני שאת/ה קורא את הטיפים אני רוצה להקדים שהתבניות שפה והגישה שבבסיס המתודולוגיה של ה NLP זו רק אפשרות. שיטה וגישה זו התחילה בשנות ה- 70 כאשר, שני פרופ' ריצרד בנדלר, וג'ון גרינדר, האחד מתמטיקאי והשני בלשן, ביצעו מה שנקרא ב – NLP דיגום (Modelilng) של "מטפלים" שהצליחו בעבודתם בצורה יוצאת מגדר הרגיל כמו: וירג'יניה סאטיר – מטפלת משפחתית, פריץ פרץ – מפתח תורת הגשטאלט ומילטון אריקסון מגדולי ההיפנותראפיסטיים. כאשר הם שאלו מה אנשים אלו עושים שיוצר אצלם את הWOW הזה שכול מי שנפגש איתם חווה. הם גילו שהם חולקים במשותף מספר דברים בסיסיים שכלל, תבניות התנהגות ודיבור דומות, אמונות, גישות ואסטרטגיות פעולה.

מתוכן ולאחר שהן אומצו ונלמדו ע"י בנדלר וגרינדר נבעו הנחות היסוד של ה NLP ומכאן השאר כבר היסטוריה. אז למה אני מקדים עם זה? כדי להזכיר לעצמי שאמונות הן אפשרויות והן ניתנות לשינוי.

הירשם מכאן לקורס חינם! טיפ שפה בנל"פ ותגלה מה המוח שלך מסתיר ממך שאתה מסוגל

אנו התרגלנו בחיים לשמוע אפשרויות כעובדות ולהתייחס לאמונות שלנו כדבר מוחלט. למרבית הצער העובדות והמידע הרב שפועם עלינו ,בחדשות וברצף האירועים במנטליות הקצת קשה ולחוצה, יוצר תבניות שדרכן אנו מסתכלים ומצפים לבאות.

לא פלא, שיש כאלו שמסתובבים אם תחושה שכול רגע עלול לקרות אסון נורא… רק נסי/י לחשוב איזה תחושה זו הייתה אם אמונה בסגנון של בכול רקע דבר נפלא עומד להתרחש, הייתה אחת מן האמונות שהייתה מלווה אותך בכל רגע.. איך היית קם בבוקר? מה הייתי מצפה שיקרה לך במשך היום?.

אנו צריכים לקחת בחשבון שגישה שלילית אינה יותר אמיתית מגישה חיובית. הן רק אפשרויות, ולכן כדאי להציץ ולהכיר טיפים שקשורים בתבניות השפה כמטפלים/ מאמנים וכול מי שרוצה להפנים אל צורת החשיבה שלו תבניות שיעזרו לו לחשוף את התשוקות והרצונות האמיתיות שלו ולהניע אותו אל מה שהוא היה רוצה להגשים להרגיש וליצור בחייו כך שהוא יוכל לומר לעצמו, כן, מגיע לי! ואני אדם המגשים את מטרותיו.

תבניות אלו שאשלח בכל שבוע עוזרות לחשוף את מה שהמוח נוטה לכסות, ולהסתיר מהמודעות.

אני לא אוהב ספאם כמוך! ומבטיח לא לעשות שום שימוש אחר בכתובת המייל שלך

מתנה! הורד את חוברת הנחות היסוד ב NLP

טיפ NLP בתבניות שפה