מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

חוברת הנחות היסוד של ה NLP

Home/חוברת הנחות היסוד של ה NLP

אנשים אינם מקולקלים ולכם גם הם אינם צריכים תיקון..

כשבאים לדבר על פעולות והתנהגויות יש לקחת בחשבון שכמעט וכל הפעולות וההתנהלות שלנו ביום יום מושפעות מהנחות יסוד ואמונות שאנו למדנו להאמין ולחשוב עם החיים. זה בפני עצמו אינו בעיה השאלה היא מה הן אותן אמונות והנחות יסוד בהם אנו מאמינים. האם אנו חושבים שבכול רגע יש צורך לעשות משהו כדי להצדיק את קיומנו?, או האם אנו מספיק טובים לעצמנו כדי לאפשר לעצמנו להנות להיות כאן, פשוט כך.

מה הציפייה הברירת מחדל שלנו לבאות?. האם זה המתנה לתסריטים של לחץ וקשיים, או שזה ציפיה דרוכה למשהו נפלא שעומד להתרחש בכל סיטואציה שנפרסת לפנינו?.

כאשר ריצ'רד בנדל וג'ון גרינדר פתחו את ה NLP ממחקריהם הם מצאו שאנשים שהשיגו תוצאות יוצאות מהרגיל בתחומים מגוונים גם חלקו מספר הנחות יסוד כלליות שהוו בסיס דרכו הם פילטרו את העולם. 4 הנחות יסוד אלו נכללים בהנחות היסוד שתמצאו בחוברת .

הורד מכאן את חוברת הנחות היסוד של ה NLP! ותוכל לגלות אילו הנחות יסוד אחריות לאיכות חיים ותוצאות יוצאות מהרגיל

והנם:

משהו נפלא עומד להתרחש.

יש משהו נפלא בכול דבר שקרה לי. (למידה)

יש שפע אינסופי מכול דבר.

ואני ראוי ומגיע לי חלק בכול השפע הזה.

בעולם שבו אנשים שומעים חדשות כל שעה לא פלא, שיש כאלו שמסתובבים אם תחושה שכול רגע עלול לקרות אסון נורא… רק נסי/י לחשוב איזה תחושה זו הייתה אם אמונה בסגנון של בכול רקע דבר נפלא עומד להתרחש, הייתה אחת מן האמונות שהייתה מלווה אותך בכל רגע.. איך היית קם בבוקר? מה הייתי מצפה שיקרה לך במשך היום?.

כאשר גם מבינים שאנשים פועלים מתוך הנחות יסוד שמעצבות את תפיסת המציאות שלהם ומרכיבות את המפה והייצוג שדרכו הם רואים את העולם,  גם יכולת התקשורת מתפתחת ולא נבהלים מדעות אחרות, גישות אחרות קולות גבוהים במיוחד או דרמות כי ההבנה שהאחריות שלי היא למקום שממנו אני מגיע והמחויבות האישית שלי היא להרגיש טוב עם מי שאני, וכך אותו דבר לגבי מי שמולי שמגיע מתוך העולם שלו.

הנחות היסוד של ה NLP בעיני כאשר מאמצים אותם כנקודת מוצא מחשבתית יכולים לשפר את איכות החיים ובהכרח גם להביא ליותר סיפוק רוגע הבנה ועומק בגישה שלנו לעולם מופלא.

חשבו אילו הנחות יסוד על המציאות יש לאדם שמתלונן כל הזמן?, ואילו הנחות יסוד יש לאדם שמחייך נחמד וחיובי?. ואחכ תורידו את החוברת ותראו אם מה שחשבתם לגבי השאלה השניה נמצא שם, ואם לא גם זה נפלא, כי העקר שזה עובד בשבילכם!.

אני לא אוהב ספאם כמוך! ומבטיח לא לעשות שום שימוש אחר בכתובת המייל שלך

להורדה של החוברת המבריקה יש למלא אימייל ושם כך תהיה הראשון לשמוע על הקורסים הקרובים ולהנות מעדכונים לפני כולם.

להורדת חוברת הנחות היסוד של ה NLP

חוברת הנחות היסוד