מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

שלם לעצמך ראשון!

Home/בלוג, כללי, מובחרים/שלם לעצמך ראשון!
ייתכן שאתה רואה את הכותרת ואומר ,"נו הוא בטח רוצה להוציא ממני כסף" אפשר להבין… אבל האמת שרציתי לשתף במה שעבר עלי לפני יותר מחודש כאשר הייתי בסדנה של ג'יימי סמארט, מומחה ומאמן נל"פ ואיש בתחום של התפתחות אדם יקר מאוד שבהחלט  walks the talk.
הזמנתי את הכרטיס לאירוע "אם הסוד כל כך מדהים אז תראה לי את הכסף?…", ומשם כבר הכרטיס לאנגליה והכול יצא לפועל. שם התוודעתי בעומק למושג הזה שאומרים בספר אבא עשיר אבא עני, שלם לעצמך ראשון.
ג'יימי דבר על זה בשלב היותר מעשי בו הוא דבר על כמה דברים בסיסיים בהשכלה פיננסית כדבר משמעותי בין היתר ביצירת שפע וכסף, והוא הזכיר את המושג לשלם לעצמך ראשון. מדוע בעצם שאעשה זאת?
התשובה לכך תמונה במה אני משדר לעצמי איזה מסר אני מעביר אלי כאשר אני משלם לעצמי ראשון?… התשובה לכך מתבקשת, יש לי מספיק!!!
זה לא סתם שצדקה תפסה כזה מקום גבוה בערכויתה כי גם ע"י נתינה לאחר אני מעביר לעצמי לכל תא ותא את המסר שיש לי מספיק אפילו לתת לעוד אדם.
לי התובנה הזו ממש ברקה כי זה מה שאני עשיתי אם לא הייתי עושה זאת לא הייתי באנגליה לפני חודש וקצת ולא הייתי יושב שם בסדנה, אני שילמתי לעצמי ראשון.
ויותר מזה, בונוס נוסף שניתן בהרשמה המוקדמת היה האפשרות להביא אורח שיכנס בחינם. וכמובן הייקום כאן התגייס ובדיוק הייתי בקשר אם מורה לפיזיקה משפחתית באנגליה לגבי משהו אחר ושהצעתי לה לבוא היא שמחה ואני נהניתי מכך שיכולתי לא רק להרגיש שיש לי מספיק אלה אפילו לתת לעוד מישהו מקום מה שאומרים העברית פשוטה… עלי!
שלמו לעצמכם קודם לפני חשבונות החשמל מים ארנונה ביטוח רכב טסט… ועוד זו ההשקעה הכי טובה  🙂
===============================================
נ.ב. אפשר למצוא את הסט השלם של ה – DVD של האירוע באנגליה ולשלם לעצמך ראשון~לחץ כאן
שווה כל פאונד "-)  נסו למצוא אותי שם בקהל הישראלי היחיד…
מתנה ממני – המסמך ב  [Download not found]

3 Comments

  • וואו מדהים!!!

    admin 15.10.2010
    • What a joy to find such clear thinking. Thanks for pstonig!

      Storm 26.06.2011
      • Thank's for cmnting!. about that… i've noticed that when thinking (the noisy version) just stops, then a clear sense of wellbeing with nothing on your mind just filles up the gap. Joy&Love

        admin 26.06.2011