מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

למה כדאי לעצור רגע כדי להגיע לאן שרוצים?

Home/בלוג, המלצות ודברים טובים, מובחרים/למה כדאי לעצור רגע כדי להגיע לאן שרוצים?

דמיינו תמונה שבא כל מה שקורה מסביב כל האנשים כל המכוניות והתנועה שנמצאת בדרך ממקום אחד למקום השני כל התזוזה הזו נעצרת, קופאת במקום כמו באגדות נרניה ורק אתם יכולים לזוז ולראות את הפאוזה המוחלטת הזו מה היה קורה לכם באותו רגע?. האם הייתם ממשיכים לרוץ לדבר הבא?, האם הייתם עוצרים גם לרגע ומסתכלים מסביב?. מה נמצא סביבכם? מה נמצא בכם? איזה גדולה חבויה במי שאתם בכל רגע, האם הייתם מבחינים בזה?.

אני שואל זאת בעקבות חוויה משונה שהייתה לי בזמן שהרכב שלי (הפרארי..)היה בטסט, מצאתי את עצמי נוסע באוטובוסים והולך ברגל ומבחין בדברים שנמצאים מסביב ובחיבור של כל הדברים אחד לשני באיזה שהוא אופן. זה לא נגמר כאן, הדבר שהיה ממש אבל מוזר זה שהבחנתי תוך כדי הליכה מהירה מתל השומר עד לבר אילן בכביש מדהים ופתוח בטבע שהדופק מזרים דם ומרגישים אדרנאלין בכל הגוף, שתחושת הלהיות בתנועה נעלמה וזה כאילו שאני צועד על הליכון במקום שמסובב את כדור הארץ מתחתי עד שבר אילן יגיע אלי.

הגוף כבר נמצא במאמץ של ההליכה החומרים והאפניפרין כבר זורם בדם ומרגישים טוב והשילוב עם המחשבה המוזרה שאין הבדל גם לפי הפיזיקה בין גוף שנמצא במנוחה לבין גוף שנמצא במהירות קבועה שניהם נמצאים במנוחה, גרם לי להרגיש שאנו לא צריכים להגיע לשום מקום במאמץ וגם לא נמצאים בתנועה לשום מקום אלה אנו מניעים את המקומות אלינו באמצעות ההליכה אליהם ובאמצעות ההרגשה והכוונה והשקעת האנרגיה.

"אני פותח את הדלת לא כדי לצאת, אלא כדי לתת ליום להיכנס." – ארי דה לוקה מתוך הספר היום שלפני האושר

האשליה של להיות כל הזמן בדרך ממקום אחד למקום שני היא חזקה מאוד וזו התנייה של הרבה שנים, ולכן היא גם משפיעה עלינו להיות עסוקים בכל רגע ולעבוד קשה. אפשר במקום זאת להמשיך לנוע ממקום למקום עם תפיסה אחרת שכבר הגענו לאן שהיינו צריכים להגיע עכשיו אנחנו סתם משחקים ועוברים ממקום אחד לשני בשביל הכייף הגילוי והסקרנות, העניין החדש ההתפתחות וכיו'.

אפשר לשים את משתנה הלחץ והאשליה ששם כבר יהיה לי ______ ואני אגיע ל _______ ואז אני אהיה ______ ללא רלוונטית.

אתם כבר כאן, עם כל העולם בתוככם קחו רגע לנשום פנימה את המחשבה והרעיון הזה. שבכל הליכה אתם כבר שלמים ומניעים את כדור הארץ אליכם אתם נשארים המרכז בכל רגע ובכל תנועה ורק מניעים את המקומות שאתם רוצים אליכם וחווים שם את השלבים הבאים ואת הדברים שרציתם כן! עם חיוך מאושר מרוצים ממי שאתם ברגע.

אתם מלאים ומופלאים, תמיד!. לפעמים, פשוט הריצה הבלתי פוסקת ממקום למקום יחד עם הפיצול שחווים בעולם המערבי מהחלק הפנימי המלא ביטחון עוצמה אושר(joy) ואותנטיות, לכל כך הרבה שעות ביום הופכת להרגל שככה זה צריך להיות. אבל האם באמת אנו נמצאים כאן בשביל לא לשים לב לעצמנו וכן לשים לב למי שמשלם לנו משכורת?.

המשכורת הכי גבוהה שאפשר לקבל היא שילוב של כל הדברים יחד. גם הרבה כסף וגם להיות מי שאתם מיושרים עם אנרגיית המקור שהופכת את החיים להנאה ומשחק בכל תחום. משחק יכול להיות גם בעבודה במשרד, זה לא משנה איפה שאתם נמצאים אתם אלו שנמצאים ואתם תמיד יותר… מכל מה שמגדיר אתכם או שם אתכם בתבנית.

עצרו רגע, הסתכלו על כפות הידיים שלכם הצמידו את קצות האצבעות של יד אחת לשניה בעדינות ושימו לב כיצד מחשבותיכם נרגעות.. איך הריכוז ברגע הזה הולך וגדל אולי גם הנשימה נפתחת ונהיית יותר עמוקה וטבעית קלה ומשוחררת. כך שאינכם צריכים לשים לב אליה בכלל אלה רק לשקוע עוד יותר לתוך עולם שקט ונינוח שנמצא בכם עכשיו. מצוין!. הסתכלו כעת שוב על קצות האצבעות ונסו לעבור בדמיון מכפות הידיים וקצות האצבעות אל הידיים כתפיים גב עליון אחורי הראש וכל שאר איברי הגוף כאשר אתם ממשיכים לנשום נשימה טבעית קלה ומשוחררת ויחד עם הנשימה כל איבר מתרחב נמתח ומתמלא באנרגיית החיים והמקור שנמצאת בכם וסביבכם, כן אפשרו לכך לקרות ולגוף להיכנס להרפייה עמוקה ונעימה כזו שכייף לכם להרגיש.

נשמו לעוד מספר רגעים את האנרגייה הזו פנימה דרכיכם ותוכלו לעצום עיניים עכשיו ולהרגיש כיצד האנרגיה זורמת ושוטפת את כל הגוף מקצות האצבעות ועד לכפות הרגליים אתם נינוחים רגועים ומרגישים את ההרפייה הזו יותר מאי פעם. נפלא. תוכלו למצמץ קלות עם העיניים ולומר לעצמכם בלב אני נינוח יותר בכל רגע להרגיש את כל העוצמה והגדולה בתוכי בקלות וללא מאמץ כי זה מי שאני. עם חיוך וצחוק פנימי הניעו את קצות האצבעות חזרו לכאן ועכשיו ערניים נמרצים ומלאים באנרגיה והמשיכו ביומכם עם התחושה החדשה הזו שאולי אתם כבר חשים כעת שאף תלך ותתעצם ככל שתשימו לב לעצמכם יותר ויותר בכל רגע ונשימה מעתה ועד עולם.  וקחו עוד נשימה אחת עמוקה והציאו את האוויר עם אנחה. כן!. מצוין.

ציטוט שאהבתי לא זוכר מי אמר "אם מאבדים כסף אז מאבדים כסף, אבל אם מאבדים את הזמן אז מאבדים חלק מהחיים!". הריצה התמידית הזו היא רק אפשרות שהפכה להרגל היא אינה חכמה עתיקה שנועדה להביא אותנו לגילוי והארה אז שימו לב לכך בפעם הבאה כאשר מאיצים בכם. ואכן רוב האנשים, שאומרים לעצמם שהם לא עובדים מספיק קשה זה כדי לענות לציפיות של מישהו אחר בדרך כלל, או לתת הצדקה מסויימת לעצמם או סיבות אחרות. כמה עבודה קשה צריך כדי לסובב את כדור הארץ סביב השמש ואת כל הגלקסיה שלנו וכל מה שקורה שם למעלה ולמטה?. למה שזה יהיה שונה כשמדובר בלחיות בעוצמה ואותנטיות בסנכרון עם חוקי הייקום והמשיכה. עשו טוב לעצמכם, בימים ובשבועות הקרובים ושימו לב לסימנים הכי קלים אפילו שיראו לכם שמה שאתם רוצים(desire) מגיע אל חייכם.

לחץ בקישור למטה על מנת להוריד מדיטציה באורך 17 דק' חיבור לאנרגיית מקור הרשמו לאתר ותקבלו גישה לחומרים לחברים רשומים
[Download not found]

5 Comments

  • That's the best asnewr of all time! JMHO

    Ziggy 26.06.2011
    • This has made my day. I wish all psoitngs were this good.

      Sandy 08.09.2011
      • hi i'm happy to hear that.. i'm curious to knowhat did you find usefull for you , thanks fir sharing that with me:)

        admin 29.09.2011
        • Home run! Great slgguing with that answer!

          Luckie 18.10.2011
  • תודה לך על מאמר נפלא ועצות על מדיטציה ככלי להשגת מטרות בחיים, ישר כוח!

    alltips.co.il 25.01.2015