מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

איפה שאתה זה איפה שאתה.

Home/בלוג, כללי, מובחרים/איפה שאתה זה איפה שאתה.

מה זה חוק המשיכה?. האם זה עובד?. נשאל זאת אחרת האם יש משהו שעובד בכלל או שכל מה שקורה קורה סתם ככה בלי שום חוק מאחוריו. מה אתם אומרים?. יש כאן כמה הנחות יסוד שיעזרו להבנה של חוק המשיכה בפועל. הראשונה היא שאתם כולכם פועלים ברמה של תדר בכל זמן ורגע נתון גם אם אינכם מודעים לכך ברוב הזמן. השניה היא שישנה התאמה מלאה בחיים שלכם תמיד עם הבקשה ברמת התדר שאתם מרשים לעצמם להיות. עכשיו, זה לא אומר שאין דרך לעבור או עבודה לעשות.

אבל זה כן אומר, שהתדר אותו אתם מכילים סביבכם בהילה ובתוככם הוא האחראי מספר אחת למה שרובנו קורים הגשמה נראית/ מורגשת במציאות. תשאלו איפה תשומת הלב?. האם כאשר אני יוצא מהבית אני יוצא למה שנמצא בחוץ, או למה שנמצא בפנים איתי באופן כזה, שההגשמה שעליה יש לי אפשרות להשפיע שהיא התדר והרגשות שאני בוחר להיות בהן, היא בתשומת הלב שלי ואז אני ניגש לכל דבר דרך הויברציה הזו שאני רוצה להרגיש ממנה יותר ואז תראו מה קורה.

האם נכון לומר על מי שאתה שזה סה"כ הדברים שהסתדרו בחיים שלך עד כה?. מנקודת מבט של חוק המשיכה זה לא כך. היכולת שלך כאן בעולם לחיות מרגע לרגע בתחושה ותדר שאתה בוחר היא הקובעת את איפה שאתה בתיאור של מה שנמצא בחיים שלך, והיכולת שלך להתעלות מעל למה שזה לא יהיה היא תמיד נתונה בידיך. ולכן, אתה תמיד יותר מסה"כ של הדברים שהתסדרו עד כה וגם מהדברים שעדיין לא התסדרו והתממשו בחיים שלך שהיית רוצה שיהיו.

איפה שאתה זה איפה שאתה. פשוט כך. אולי אתה חושב קדימה מספר צעדים גדול מידי ולכן נדמה לך שאתה במקום אחר מאיפה שאתה ברמת התדר שאיתו אתה מסתובב ופוגש את העולם אבל, זה לא אומר שאתה נמצא שם. אתה רוצה לדעת איפה אתה?, תסתכל מה נמצא אצלך בחיים שתוכל להצביע עליו, כי תמיד ישנה התאמה מדויקת בין התדר לבין מה שמתרחש.

אנו נוטים להסתכל על הגשמה ויצירת מציאות קדימה ורחוק מידי ולקשר זאת לאירועים שיקרו שכאשר הם יקרו אז ארגיש בצורה כזו או אחרת אז תהיה לי הכרה.. חוזק.. שמחה או כל דבר אחר. וקשה להשתלט על כך יש כל כך הרבה דברים שיש לקחת בחשבון. ההצעה כאן היא לראות בהגשמה של התדר האישי והחוויה הרגשית הסוביקטיבית משהו מוחשי של הגשמה ובאמצעות הכוונה לאותו תדר ומצב תחושתי רגשי נחשק שחשבנו שיהיה לנו בעקבות הגשמות עתידיות כבר עכשיו יותר בקלות נוכל גם להביא את הדברים האלו אל חיינו אם עדיין זה חשוב לנו ונרצה לעשות זאת.

מה שאני רוצה לומר כאן, הוא שכל ההגשמות כולם באמירה גורפת הן כדי לחוות חוויה והרגשה והיכולת להביא את עצמנו לשם היא דרך האפשרות לברוא את עצמנו בתוך אותה התכוונות של תדר וזה מה שקורה גם אם אנו לא מודעים לכך. פשוט עצור ותסתכל על החיים שלך. זה התדר שאתה נמצא בו זה מדויוק תמיד. חופש אין סופי הוא, כאשר אתה מבין שאתה לא סה"כ הדברים שהסתדרו בחיים שלך אלה אתה  זה שלומד ואוסף בדרך אי אלו חוויות שתרצה לבחור להעמיק את ההבחנה שלך במסגרת העולם כאן. כי אתה תמיד יותר מכל זה, וזה אומר שכאשר תמצא את החיבור לאנרגיית המקור שלך תוכל לנוע מהמקום שאתה נמצא לעבר דברים שבטח היית מוכן שיהיו בחיים שלך כמו יותר שמחה, הנאה סיפוק ותחושה של עוצמה אישית עם שעשוע ממה שקורה ומהיכולת שלך להשפיע.

החיים מנקודת המבט של אנרגיית מקור הם תמיד משקפים דרכם אהבה בריאות הולכת וגדלה הומור והנאה מעצם הרגע של החיים. כל מה ששונה מכך זו יצירה שלך. וגם כל מה שמיושר עם זה  כהגשמות מוחשיות בחיים שלך זה יצירה שלך באמצעות אותו תדר והכרה שלך בכוח ליצור דברים דרך שינוי של התדר.

התכוון פנימה לרגע ותשאל את עצמך, מה אני רוצה ליצור?. ותיקח שלוש נשימות עמוקות .. ועם הוצאת האוויר אפשר לעצמך לשקוע לתוך היכל רחב ואין סופי.. איפה שתוכל להתחבר לחלק בך זה שיודע שהכול אפשרי. נכון, גם החיים שלך עכשיו הם אפשרות שאתה כבר מכיר אך זו רק אפשרות אחת וישנן תמיד עוד אפשרויות בכל רגע נתון. כאשר אתה עושה זאת, ייתכן ויעלו תמונות תחושות או מצבים שונים..  אפשר לאחד מהם שממש מדליק אותך להתקרב אליך ולהעצר מול הפנים אולי תראה זאת בתוך בועה שקופה כמו בועת סבון גדולה אולי זה יופיע כסמל אמירה או משפט ואולי כתחושה מסויימת בגוף. הרשה לעצמך רק להתבונן על מה שמופיע עכשיו כדבר שאותו תרצה ליצור. מצוין. שים לב לאיך תרגיש עם הדבר הזה כאשר זה יהיה בחיים שלך מה עוד יקרה שם איך תתנהג מה טון הדיבור שלך ואיזו תחושה או רגש אתה מגשים שם… בדיוק. כאשר התחושה מספיק חזקה ומורגשת אפשר לה להתפשט בכל הגוף. ואמור לעצמך, זה התדר שאני רוצה להרגיש יותר בכל רגע מרגע לרגע וככל שארגיש יותר ככה יקרו יותר דברים שרק יובילו לכך שארגיש עוד יותר את התחושה והתדר הזה החדש. בעוד שאתה מעגן תחושה זו בכל הגוף. אפשר לתת המודע להעלות מצבים בהם אתה פועל עם התדר החדש ותבדוק עד כמה ההרגשה הזו טובה מושכת וממלאת אותך באושר ושמחה. מצוין. תוכל להרפות את הגוף כעת וממש להספג בכל ההוויה שלך באותן תמונות או מצבים שמעלות חיוך על פניך, ומניעות אותך להתחיל לממש את התדר החדש שיצרת, ביום יום שלך. נכון שאיפה שאתה זה איפה שאתה. אבל, כעת יצרת את היכן שאתה רוצה להיות אחרי שאתה יודע מאיפה לקחת את הצעד ומאיפה אתה יוצא עם ההבנה שהוטמעה בך  שזו תמיד יצירה שלך ושאתה יכול לשנות את ההגשמה שלך בכל עת. עם ידיעה זו תוכל, לחזור לכאן ועכשיו ואולי לחוש כבר בשינוי שהתרחש כאשר בימים ובשבועות הקרובים אתה תוכל להתחיל להבחין בדברים מסוימים שכבר קורים שיסמנו לך שהשינויים שאתה רוצה כבר התחילו להתרחש וממשיכים מרגע לרגע.

באמצעות תהליך זה, אני מודע לאיפה שאני נמצא ומשם אני לוקח את הצעד לתדר והגשמה חדשה כך שבאופן לא מודע אני מחפש את הדברים החדשים שמתאימים לתדר החדש ומתעלם מדברים אחרים.

מחקרים הראו שגם איפה שאנו חושבים שעשינו בחירה זו הכרה אשלייתית כי גילו במדעי המוח שהתת מודע או חלקים פיזיים בגוף כבר שלחו אותות לביצוע פעולה עוד לפני המודעות שלנו לכך שבחרנו X או Y. זה אומר שהתדר, התת מודע או איך שתקרא לזה מנהל את מה שמגיע לכלל הגשמה, זה חוק של היקום. אז שימו לב לתדר שלכם העריכו אותו, ובדקו אילו שינוים תרצו לעשות בו כאשר הבנתם שזה לגמרי אפשרי ככל שמודעים יותר לתדר וליכולת להתפשט בתפיסה מעבר למה שרואים פיזית מול העיניים.

[חנוכה חג של ניסים, אך מה זה נס?.. שמעתי בהרצאה מרתקת של רפאל כהן שנס זה מלשון לנוס מהמקום הישן שאתה נמצא בו. מתבניות שחוסמות או הרגלים שהתקבעו ואז קורה נס. כלומר, נס זה לגמרי בידיים שלך]