מלא פרטים להתחיל להרגע!

הורד עכשיו ותתחיל להרגע :)

איפה הלקוחות שלי למה אני לא מוצא אותם?

Home/בלוג, כללי, מובחרים, שיווק/איפה הלקוחות שלי למה אני לא מוצא אותם?

כל עסק שרוצה להתנהל בהרמוניה כדאי שתהיה לו תשובה לארבעת השאלות הבאות ובזה הוא אף יכול להסתפק ויראה הצלחה וברכה בעבודה ובסוף היום הוא גם יוכל לחייך ולהרגיש עוד יותר טוב בעקבות כל מה שחווה במהלך אותו יום בעסק שלו, שיחות מפגשים ושירות שנתן ללקוחות.

אז מה ארבעת השאלות אתם בוודאי שואלים,  ניגש ישר לעניין:

  1. מי הלקוחות שלי?
  2. ומה השירות מהלב שאני מביא או רוצה להביא ללקוחות שלי?
  3. איך אני מוצא אותם?
  4. איך הם מוצאים אותי?

פשוט, לא כך?

בואו נסביר זאת קצת יותר לעומק, אדם יש בו צד שרוצה להשפיע. אנשים בדרך כלל מתייחסים לתחושה הזו של השפעה כזרימה של אהבה ואנרגיה כלפי מי שמושפע. דוגמא פשוטה לכך יכולה להיות הדרך בה אנחנו מתייחסים לילדים באופן טבעי ובריא. אנו פותחים את הלב ורואים את מה שמתרחש אצלם בעין טובה אנו שמחים לראות אותם מתפתחים גודלים ונהנים מהיחס שלנו אליהם.

עכשיו דמיינו שכל לקוח שלכם היה מעורר בכם את התחושה הזו שיש בכם אהבה אליו רק על כך שהוא ברגע מסוים (הרי מחר זה יכול גם להיות הפוך אתם תהיו לקוחות שלו בשביל מה שהוא מציע) לקוח שלכם. וזה מביא אותכם למצב שאתם רוצים לתת לו את השירות מהלב שאתם מביאים לעולם, שבעבורו הוא בחר להגיע אליכם דווקא. מצב כזה הוא גן עדן, כי האחריות היא יותר מעין חניכה ולא מכירה של שירותים.

מי שמגיע אליך היום הוא חלק מהשבט שאתה מנהיג. הסתכלות על עסקים כעל חניכה ולימוד כלים להתפתחות בחיים. זה לא חשוב במה בדיוק הכלי מפתח אותך העיקר שמי שמציע את הכלי יהיה עם הבנה שזה השירות מהלב שהוא בחר להביא לתוך מעגל העשייה המשותפת שכולנו נמצאים בא בהדדיות מסויימת.

למי שיש את התשובה לשאלות למעלה יש מפתח זהב לעסק שלו. מי הלקוחות שלי?, (איך אני מתאר אותם.. מורה ישפיע ויתייחס באהבה לתלמידים שלו, מאמן כושר יראה וידאג להם כמתאמנים שלו, בעל חנות יתייחס ללקוח כקונים בחנות שלו וירצה להעניק להם שירות מצוין, מנחה NLP יתייחס למתעניינים בלימוד ובידע כמונחים שלו.. כך נוצר אותו יחס של השפעה שהזכרתי מקודם שהוא בסיס להתפתחות שלנו כשבט מאוחד הרבה יותר ממה שנראה.

מה השירות מהלב שאני שמח להביא?. נסו לענות על כך ברמה של ערכים, האם אני מביא אהבה? הקשבה? נוכחות? פתרון? מפתח לדבר מסוים?. אם ניצור מצב שערכים אלו ינחו את מהלך היום ואת הקשר עם הלקוחות התחושות הטובות שלנו יתעצמו עוד יותר במהלך העבודה.

איך אני מוצא את הלקוחות שלי?. כאן אני לא מכוון לשיווק דווקא אלה לרעיון שאין לקוחות בעולם יש אנשים. והשאלה בעצם היא מי יכול להתאים לשירות מהלב שאני מביא כדי להפוך להיות לקוח ולהנות מצמיחה משותפת ואף לגדול יותר ממני. אין שום בעיה עם זה.

ואיך הם מוצאים אותי?. לא להראות זה חוסר אחריות מצידי כאשר יש לי משהו שיכול לתרום לחיים של אותם האנשים שלהם זה יכול לתרום. אז, כאן נכנס יותר המאמץ ליצור שיווק לעסק כדי שיוכלו למצוא אותי ולדעת שאני קיים ושמח לתת את השירותים שלי באהבה.

נסו לענות על שאלות אלו בזמן של שקט פנימי שאתם נמצאים ותראו מה תגלו?..

הנה השאלות שוב, תאהבו ותזכרו שאתם תמיד יותר בכל מובן, שבוע נפלא..

  1. מי הלקוחות שלי?
  2. ומה השירות מהלב שאני מביא או רוצה להביא ללקוחות שלי?
  3. איך אני מוצא אותם?
  4. איך הם מוצאים אותי?